WOKAMID w Przytocznej zwanym dalej Zamawiającym zaprasza do składania ofert na dostawę przez okres jednego roku paliw płynnych na potrzeby Zamawiającego.
Informacje dotyczące zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: WOKAMID Sp. z o.o.
KRS Nr: 0000450958
REGON: 081101301
NIP: 5961746016
Miejscowość 66-340 Przytoczna
Adres: ul. Dworcowa 8
Strona internetowa: www. wokamid.pl/bip/
Godziny urzędowania: 7:00 – 15:00
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do dystrybucji paliw płynnych (ważna koncesja),
-
dysponują co najmniej jedną stacją położoną na terenie gminy Przytoczna w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego,
-
nie zalegają z zapłatą podatków i składek na ubezpieczenia społeczne, nie znajdują się w upadłości lub likwidacji.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania. Ponadto w dniu podpisania umowy wybrany wykonawca będzie zobowiązany do załączenia do umowy kopii ważnej koncesji na obrót paliwami płynnymi.
Informacje dotyczące zamówienia:
-
Przedmiot zamówienia oraz jego warunki techniczne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego i etyliny dla pojazdów mechanicznych w szacunkowej ilości 29.000 litrów ON i 1.100 litrów etyliny Pb95. Wskazana ilość paliw ma charakter wyłącznie orientacyjny i jej zmniejszenie nie może stanowić podstaw do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
Dostarczane paliwa muszę spełniać wymagania jakościowe wynikające z rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U., poz. 1680).
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, ofertach częściowych i ofertach wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których wartość wraz z zamówieniem podstawowym nie może przekroczyć kwoty 30.000 euro netto.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-
Informacja dotycząca zamówienia
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w okresie od 01 kwietnia 2019r. do 31 marca 2020r., jednakże w przypadku, gdy umowa w sprawie zamówienia zostanie podpisana po 1 kwietnia 2019 r., zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2020r. Informacje dotyczące realizacji zamówienia zawarto także w załączniku nr 1 (Wzór umowy). Załączniki stanowią integralną część zapytania ofertowego.
-
Informacje dotyczące gwarancji
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczanych paliw na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów. W przypadku reklamacji Wykonawca na własny koszt zabezpieczy zarówno próbkę paliwa dostarczonego Zamawiającemu oraz próbkę paliwa z własnych zbiorników pochodzącą z dostawy, której jakość została zakwestionowana przez Zamawiającego.
Kryterium wyboru oferty:
Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów:
Lp |
Nazwa Kryterium |
waga |
1 |
Cena (cena netto ON*94%+cena netto etylina Pb 95*6%) |
2 |
2 |
Rabat od ceny netto ON |
80 |
3 |
Rabat od ceny netto -etylina Pb 95 |
10 |
4 |
Tankowanie na terenie gminy Przytoczna |
8 |
W przypadku otrzymania dwóch jednakowych - najniższych ofert Zamawiający dopuszcza możliwość bezpośrednich negocjacji z Wykonawcami.
Wykonawca, który zamierza skorzystać z kryterium wskazanego w punkcie 4 jest zobowiązany do podania w ofercie ceny (pkt 1) obowiązującej na stacji położonej na terenie gminy Przytoczna.
Składanie ofert:
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 26 marca 2019 r. r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego na dołączonym formularzu ofertowym (Załącznik nr. 2).
Termin związania ofertą w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Formy składania ofert:
1. Pisemnie na adres zamawiającego,
2. Drogą poczty elektronicznej na adres:
3. Faksem na nr : 95 7494 331.
4. Zamawiający nie przewiduje jawnej sesji otwarcia ofert.
Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 26 marca 2019 r. o godz. 12.30.
W przypadku potrzeby wyjaśnień lub zapytań osobą kontaktu ze strony zamawiającego jest:
Łukasz Szczerba: tel.: 95 7494 330, e-mail:
Henryk Myszkowski, tel.: 95 7494 330, e-mail:
Integralną częścią niniejszego zapytania ofertowego są załączniki:
- Załącznik nr 1 – Wzór umowy
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy
Prezes Zarządu
Łukasz Szczerbak